Biciklistički klub Maraton Novi Marof

Blog

ljeto-na-biciklu.jpgSTART U 7 UJUTRO prema planu, ujutro hladno, magla kroz Budinščinu. Vozimo prema Bedekovčini i Oroslavlju(9:00), gdje je prva pauza nakon 50km. Privikavamo se na bisage i teret, vozimo se prema Bistri, Zaprešiču, te Zagreb zaobilazimo alejom Bologne. Bicikle nosimo niz stepenice u pothodnik i time kratimo put. Podsusedskim mostom opraštamo se od Zagrebačke gužve. Sljede Rakitije pa po staroj Karlovačkoj za Jasku. Karlovac zaobilazimo i idemo cestom manjeg prometa- Gornje Pokupje-Jaškovo-Stative-Netretić-Vukova Gorica. Sljedi zadnji uspon za prvi dan, penjanje 10 km do Vrbovskog, prošle godine nam je taj uspon ostal u gadnom sječanju, ali sad smo ga puno lakše riješili, bisage su definitvno lakše za voziti od teških ruksaka koji trgaju leđa. U 18h smo u Vrbovskom, obavljamo šoping za večeru i slažemo šator na divlje blizu šume. Budimo se oko 7h, kuhamo kavu, jedemo luk i čajnu oblačimo na sebe dugu odječu jer je zima. Vozimo praznom cestom i ljepom šumom prema Ravnoj, Gori, sljede usponi prema Mrkoplju, tu prelazimo 1000 mnv. Ručak u parku u Mrkoplju i dalje prema Fužinama. U Belom selu izvor vode, kojeg sam zapamtil od prošlog puta, ostaje nam u dobrom sječanju. Peremo zube, vilice, žlice, punimo bidone. Poslije Fužina prelazimo na makadam, nekih 13 km po "Kobiljaku", natovarenih bisaga jedva smo izdržali do kraja. Na tom djelu nije bilo prometa, osim tu i tamo zalutalog crossera. Prelazimo Velebit i sljedi spust prema moru, pogleda prekrasan i vrijedan svakog uspona. Spuštamo se u Novi Vinodolski, kupamo, pijemo pivu i vozimo prema jugu, tražimo mjesto za kampiranje....

Nakon ručka krenuli Natalija i ja biciklima u razgledavanje pitomog prigorskog kraja. Vrijeme k'o stvoreno za nekud otići, a kroz onaj kraj cestica i puteljaka, makadama i poljskih puteva k'o u priči. Krenuli smo za Kolarec (ako ne znate naglasak, nemojte ni izgovarati :-) ). Malo asfalt, pa na zemljanu podlogu, a pogled na sunčani, još malo maglom pokriti kraj je bio milina. Ma, da ne prepričavam svaki dio puta, samo da napišem par pojmova, činjenica i dogodovština zbog kojih pišem ovo i skidam paučinu i prašinu s ovog dijela web-a, koji je već dugo vremena predviđen za pisanje nekakvog bloga od strane članova Biciklističkog kluba "Maraton". Kratka je to vožnja bila, ali puno toga za vidjeti. Poljoprivredni kraj, nema buke, nema vlaka, nema glavne ceste s kaubojima u kamionima... Jedina je fora, ako su sela malo udaljenija jedna od drugog, strancu se malo teže snaći jer baš nema table s križanjem za neki veći gradić ili poznato naselje svako malo.